Συχνές ερωτήσεις - Βοήθεια

Μπορώ να κάνω αγορές μέσα από το e-agorazo.gr;
Όχι, το e-agorazo.gr δεν είναι ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά ένα ηλεκτρονικός κατάλογος ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αν βρείτε κάτι που σας ενδιαφέρει θα πρέπει αν επικοινωνήσετε με το αντίστοιχο κατάστημα.

Μπορώ να διαφημιστώ δωρεάν στο e-agorazo.gr;
Φυσικά! Απλά συμπληρώστε την φόρμα δωρεάν καταχώρησης και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε μας!

Με ποιούς άλλους τρόπους μπορώ να διαφημιστώ στο e-agorazo.gr;
Μπορείτε να αγοράσετε διαφημιστικό χώρο για την προβολή σας μέσω banner ή κειμένου.

Πως μπορώ να ξέρω αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αξιόπιστο;
Η παρακάτω λίστα μπορεί να σας βοηθήσει να αντιληφθείτε αν μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι αξιόπιστη. (πηγή: www.saferinternet.gr)

  • Σε μια αξιόπιστη ιστοσελίδα υπάρχει ξεκάθαρος προσδιορισμός της εταιρείας με το όνομά της, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ.
  • Οι όροι των συμβάσεων είναι εύκολα προσβάσιμοι και διαφανείς (Όροι χρήσης). Τα χαρακτηριστικά του προϊόντος / υπηρεσίας και οι όροι της εγγύησης είναι σαφή και εύκολα προσβάσιμα.

  • Η τιμή του προϊόντος περιλαμβάνει όλες τις τυχόν επιπλέον χρεώσεις (εκτελωνισμούς, φόρους, παράδοση στο χώρο του πελάτη, κ.λπ.).
  • Ο ιστοχώρος παρέχει ασφαλή τρόπο πληρωμής (αν αφορά online πληρωμή).

  • Οι παραγγελίες επιβεβαιώνονται με e-mail.Οι καταναλωτές έχουν ένα σαφώς καθορισμένο δικαίωμα ανάκλησης της παραγγελίας.
  • Υπάρχει Privacy policy – «Πολιτική απορρήτου» όπου διευκρινίζεται πώς θα χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά στοιχεία που πρέπει να καταχωρίσει ο χρήστης για να πραγματοποιήσει τη συναλλαγή.

  • Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εντοπίσετε κάποιο από τα παραπάνω, ή διατηρείτε ακόμα αμφιβολίες μπορείτε να έρθετε επαφή με την εταιρεία / υπηρεσία τηλεφωνικά ή με email και να ζητήσετε διευκρινήσεις ή ακόμη και να ερευνήσετε τη φήμη της εν λόγω εταιρείας στο Διαδίκτυο.

Έκανα μια διαδικτυακή αγορά από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν έχω λάβει ακόμη το προϊόν που παρήγγειλα. Τι πρέπει να κάνω;
Το πρώτο που θα πρέπει να κάνετε θα είναι να προσπαθήσετε για άλλη μια φορά να επικοινωνήσετε με το εν λόγο ηλεκτρονικό κατάστημα (τηλεφωνικά, με email κτλ). Αν δεν λάβετε κάποια απάντηση τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στα παρακάτω στοιχεία:

  • Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Αττικής
    Λ. Αλεξάνδρας 173
    Τ.Κ. 115 22 Αθήνα
    Fax: 210 6476462
    Τηλ. : 210-6476464, 210-6476000
    e-mail: ccu@ath.forthnet.gr
     
  • Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Θεσσαλονίκης
    Μοναστηρίου 241
    Τ.Κ. 546 28 Θεσσαλονίκη
    Fax: 2310 559929
    Τηλ.: 2310 388370-5, 2310-388000
    e-mail: info@cybercrime.gr
     
  • Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
    Τηλ. 1520